Допомога

Добрий день, шановні клієнти.

Представляємо Вашій увазі відеоролик, який допоможе Вам налаштувати маршрутизатор вдома самостійно.

📌 Інформація для абонентів

Поштова адреса компанії:
50024, м. Кривий Ріг, вул. Едуарда Фукса, буд. 50, кв. 4

Графік роботи контакт-центру:
Щодня з 08:00 до 20:00

Контакти для технічної підтримки та звернень:
📞 Телефон: (056) 409-69-79; (098) 78-88-078
✉ Електронна пошта: [email protected]


📡 Умови отримання послуг

Як підключитися до наших послуг:

  1. Заявка
    Подайте заявку у будь-який зручний спосіб: телефоном, на e-mail або через сайт.
    У заявці вкажіть:
    • ваше ім’я
    • номер телефону
    • адресу підключення
  2. Опрацювання
    Ми розглянемо заявку протягом 3 робочих днів і зв’яжемося з вами для уточнення деталей.
  3. Підключення
    Наші фахівці здійснять підключення за вказаною адресою.
  4. Договір та оплата
    Після підключення підписується договір та здійснюється оплата послуг згідно з обраним тарифним планом.

Умови призупинення та відновлення послуг

Призупинення надання послуг можливе за попереднім повідомленням не пізніше ніж за 5 календарних днів до бажаної дати.

Для фізичних осіб:
Призупинити користування послугою можна звернувшись до контакт-центру телефоном або подавши письмову заяву (через Укрпошту чи на електронну адресу).
Максимальний термін призупинення – 12 місяців.
Мінімальний термін – не встановлюється.
Вартість – 20 грн/місяць.
Нарахування здійснюється з місяця, у якому було оформлено призупинення.
Відновлення здійснюється після звернення до контакт-центру або подання письмової заявки.

Для юридичних осіб:
Подання виключно письмового звернення завчасно (не пізніше ніж за 5 днів) на поштову адресу підприємства.
Відновлення здійснюється за тією ж процедурою.


Порядок подання скарг та звернень

Ви можете подати скаргу або звернення з будь-якого питання щодо надання послуг:

  • Телефоном до контакт-центру у робочий час
  • Електронною поштою: [email protected]
  • Поштовим відправленням: 50024, м. Кривий Ріг, вул. Едуарда Фукса, буд. 50, кв. 4

Усі звернення реєструються та розглядаються у термін, встановлений законодавством України та умовами договору.

Відповідь на звернення/скаргу надається у зручний для вас спосіб: електронною поштою, телефоном або письмово.